środa, 16 stycznia 2013

BLOG ZOSTAJE ZAWIESZONY!

BLOG ZOSTAJE ZAWIESZONY!
nie wiem kiedy go odwieszę,możliwe że nawet go usunę, po prostu nie mam pomysłu jak zacząć to opowiadaniem,nie mam również weny, więc nic z tym nie poradzę. ;c
PRZEPRASZAM, jeśli kogoś zawiodłam,ale niestety tak już jest.
Trudno jest połączyć szkołę z życiem towarzyskim oraz jeszcze z dwoma blogami.



PS. proszę Was o nie ściąganie pomysłu na bloga, jest on mój i niech zostanie mój. Jeśli znajdziecie bloga gdzie właśnie jest on użyty proszę o poinformowanie mnie :)
+ jeśli chcecie go użyć możecie do mnie napisać, a ja może wyrażę zgodę. :)

ZAPRASZAM NA BLOGA, KTÓREGO PROWADZĘ : http://1d-zakazanamilosc.blogspot.com/

1 komentarz:

  1. Szkoda, że zawieszasz :(
    Ale szanuję decyzję. I jestem bardzo wdzięczna, że szczerze nas o tym poinformowałaś :)
    Czekam na reaktywację ;*
    Pozdrawiam <3

    OdpowiedzUsuń